tisdag 18 december 2012

Goda grannar - som kakor?

Jag är sämst på att ta bilder när vi har besök. Det händer så mycket annat då och är så trevligt att jag inte tänker på att ta massa kort. Så var det i fredags när hela byn, bokstavligt talat, tittade förbi på julmingel. Jag och C blev alldeles paffa att det var många som kom! Jag hade förstås nämligen glömt att jag skrev ”Hör av er om ni inte kan komma” istället för ”Hör av er om ni kan komma” på inbjudningarna... Tur att jag bakat mycket och C köpt mycket glögg! Det blev en fantastiskt trevlig kväll och jag önskar verkligen att jag knäppt några kort för ibland, kanske oftast?, säger ju en bild mer än tusen ord. Både jag och C var väldigt nöjda när kvällen var över att vi flyttat just hit. Kan nog inte bli bättre!

Kakburken från Ann-Marie får symbolisera de många
och söta grannarna, som kom på besök!
Helgen fortlöpte annars alldeles stillsamt.
Inte ett enda penseldrag drogs och bara en liten spik spikades i.
Katt- och knohäng.


Imorgon kommer "Barran" hit på uppföljning. Det blir spännande!

Fridens gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar