söndag 27 april 2014

En helg med färgglada djur i Malmö!


Helgerna har passerat i rasande takt och vi har knappt varit hemma. Motorcykelsäsongen har dragit igång och maken är alltså inte hemma särskilt mycket på helgerna. Som tur är har han gått och blivit lite sjuk så helgen, som just passerat, fick jag ha honom hemma!Praise the virus!

Sedan sist har vi i alla fall firat påsk och jag har besökt storstaden Malmö för min allra första marknad som försäljare. Det var fasligt kul och jag kunde förena nytta med nöje och fick hjälp av mina äldsta vänner, Becka och Ida! Har skaffat mig en ny hemsida lagom till marknaden så numera hittar man affischer och beställningsbilder här: evaforssell.tictail.com.
 

    
Förberedde mig hemma för att packa ner allt.

    
Tillsammans med Ida och Becka fick jag hjälp att sätta upp min färgglada del på Mitt Möllan .


  

Hur mycket jag än gillar Malmö (Sveriges svar på Berlin!) så är det banne mig allt bra härligt att komma hem till detta:

     




På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar