torsdag 29 november 2012

Måla en matta? Genialiskt!

Här om natten, närmare bestämt kl 00.45 när jag inte kunde sova, kom jag på en genialisk idé! Vi har tidigare tänkt att måla golvet och trappen i hallen men jag har nu en ännu bättre idé! Vi har kvar golvet som det är men målar en matta på det! Jag tror det kommer bli mer än fantastiskt. C är fortfarande lite skeptisk men jag tror bara att jag behöver visualisera det hela för honom lite mer - göra en liten färgglad skiss så han verkligen förstår. Han var nämligen inte så motaglig när jag kläckte idén första gången. På natten...
Så här såg han ut kl 00.45 när snilleblixten slog ner...
För lite inspiration i mattmålning: Så här, eller så här eller så här eller så här kan det se ut!
Imorgon kommer kära Ida hit! Tjoho! Skräckhelg väntar!
Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar