torsdag 14 mars 2013

Dansa. Spika. Dansa. Spika.


Förkylning har drabbat min ena näsborre så det enda jag har åstadkommit är målning av två skåpluckor till köket.

C däremot har sågat och spikat lister till hallen.


 Den här gången var det trevligt att sätta upp lister. Så trevligt att C drog av en liten måttstocks-gitarr-session! Visserligen buktar väggarna ut men humöret var på topp!

  

 En sväng om med kno hanns också med!

Jo, just det. Jag har, utan framgång, letat efter lampknappshöljet till lampknapparna i hallen också. La dem i en påse minns jag. Någonstans… Typiskt! Är det någon som varit hemma hos oss och sett en påse med svarta plastgrejer ligga någonstans, så hojta gärna till. Kommer troligtvis hitta påsen när jag väl köpt nya…

 
Var är resten?!?!




Fridens!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar