måndag 18 juni 2012

Stockholm i mitt hjärta... la, la, la...

I fredags for jag, C och Chippen till Stockholm för en helg med kalas och kärlek! Det vankades bröllop mellan Melina och C-F! Chippen fick ju förstås inte följa med så han fick spendera helgen hos Sandra.

Trots regn var det ett fantastiskt fint och roligt bröllop och det bidde mycket dans och skratt. Här kommer en liten bildkavalkad från helgens kalas!
Var mycket förväntansfulla på vägen upp!
Var inte alls lika pigga på vägen ner...
Man är inte 18 längre...


Hello Stockholm!

Bra start på en bröllopsdag:
Kaffe och blåbärspaj på söder!

Den strålande bruden!

Obligatorisk puss!

Bästa bordet!
C, Mimmi och Pelle!

Bästa bordet!
Emy, en suddig My och Tina!

Bästa bordet!
Jag och min bordsherre Patrik!

Tack Melina och C-F för en fantastsik helg!

Helgen toppades (visserligen redan på natten mellan den 15 - 16 juni) av ännu en fantastisk liten grej:




Ett litet knytte på 4152 gram och 52 centimeter lång. Välkommen till världen lille pojk! Och bra jobbat Olle och Galia (främst Galia måste jag säga)!




Fridens gott folk! Renoveringsuppdatering kommer i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar