torsdag 11 oktober 2012

Tävling om tapet!


Efter vår kräftskiva för ett tag sedan så insåg jag att slaget om biblioteket var förlorat. C ville ju ha en matsal i mellanrummet och jag ville ha ett renodlat bibliotek. Är man bibliotekarie så är man! Dock insåg jag att ska man ha fest med mat och mycket vänner behöver man plats att sitta. Och vi vill ha fest med mat och mycket vänner. Så mitt bibliotek får snällt flytta på sig och istället dela rum med vardagsrummet. Gott nog.

Underbara Clara har just nu en tävling på sin blogg där man kan vinna tapeter från Mr Perswall och jag har hittat en fining som skulle passa perfekt i det som en gång skulle bli ett bibliotek men som nu blir en matsal! Soft drapings (P140105-4) heter den. Det är den randiga som ser ut lite som ränderna i ett gammalt anteckningsblock... fast av textil... Vinner jag inte ska jag banne mig ha den ändå!
Skulle passa perfekt tillsammans med timmerväggen som fond ut mot baksidan. Håll tummarna för att jag vinner!Heja mig!
På återseende!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar