fredag 16 mars 2012

Hundpromenerare sökes - Chippen tar till orda





Hundpromenerare sökes!

Från och med första maj flyttar jag, husse och matte ut och blir ölänningar på riktigt!
Jag heter Chippen och är en Irish soft coated weaten terrier-kille på snart 4 år. Jag gillar att bli klappad och kliad och är lätt att ha att göra med. Jag gillar tikar men inte så mycket hanar…
Husse och matte jobbar i Kalmar om dagarna och jag blir då ensam väldigt länge på dagarna. Därför undrar jag nu om det finns någon snäll person/personer som skulle vilja tjäna en slant extra och ta ut mig på en promenad mitt på dagen? Minst 3 dagar i veckan behövs.

Vi bor i Folkeslunda med fina promenadstråk runt knuten.
Hör av er på 0707-163554 så berättar matte mer!


Jag var långhårigare förr...


Nu är jag praktiskt snaggad...

Hoppas vi ses!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag mailat min kompis Elin, som kommer från Färjestan, om hon eventuellt känner någon som kan vara intresserad...

    SvaraRadera