måndag 5 mars 2012

Närmare 30 än 25...

I morse bjöds det på den bästa tänkbara måndagsfrukosten med det bästa tänkbara sällskapet: C och en... nakenhund.

Inte var dag det blir färsk semla till frulle!

Och på posten kom, redan i fredags men jag höll mig!, den bästa tänkbara lilla ugglan från bästa tänkbara Becka! Passar ypperligt nu när jag ska börja i min nya bokcirkel imorgon!

Finfina sjöhästar också!. Som C trodde var flodhästar...

Förra året firades dagen i glada vänners lag, med bokstaven F som tema, i Linköping. Då var jag lyckligt ovetande vad jag, mindre än 6 månader fram i tiden, skulle ge mig in i och att jag skulle säga upp mig från ett fantastiskt jobb och bosätta mig på en ö... Tänk så det kan gå! Men det känns bra i magen, både av årets ölandsbeslut och semlan!

Då: 25-år och totalt ovetande iklädd en födelsedagstårta  i skumgummi...



Tack alla för fina gratulationer idag!

1 kommentar: